OT: Tisk na LightScribe jinde nez v Neru

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Září 22 18:49:35 CEST 2008

1. Nero pouzivam ve verzi 6 cokoliv co ma X stovek MB jenom proto abych si
vypalil CD/DVD odmitam :) verzi 8 jsem pouzival prislo mi to podobne jako
sedma verze(chci vypalovat , ostatni funkce me nezajimaji a vadi mi kdyz si
to obsadi cely system , proste moloch)

2. Zkousela jste tohle ?
http://www.lightscribe.com/downloadSection/windows/index.aspx?id=811

snehulak