Pora

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 22 17:13:46 CEST 2008

a co willem?

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>

> No, zrejme Vam poradia Asix Presto (referencie si urcite dohladate uz
> sam); ale chcel by som podotknut, ze po X rokoch prace s podobnymi geretmi
> mozem zodpovedne prehlasit, ze TOTO je urcite oblast, kde command line
> ovladanie je dobre len ako ficura naviac.
>
> Ledazeby ste boli zaryty masochista.
>
> wek

Zdravím,
  díky za tip, ale zdá se, že ono to vůbec nepodporuje klasické EPROM, např.
27C512, a moje oblast využití (přepalování firmware v různých ústřednách
/ kartách / telefonech etc.) je z 90% zaměřena právě na tyto klasické
typy...
Ba ani obyčajná 87C51 (kterých mám plné šuple) se tím nedá vypálit, alespoň
jsem to nenašel...
  Je fajn, že už mají Linux support (před nedávnem ještě neměli), ale
bohužel
jen přes Wine, je to samozřejmě lepší než nic, ale já sháním nativní
aplikaci,
jsem holt zkažený opensourcový komunista :-). Hlavní problém je ale v tom,
že
to nesupportí to, co potřebuji nejvíce.