[OT]Umi nejaky mobil automaticky prijmout hovor?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Září 22 17:05:22 CEST 2008

Zdravím,
  samozřejmě že ano, minimálně pro Symbian. Existuje tam nějaký "Call manager",
který udělá z vašeho mobilu velice inteligentní záznamník - dle různých
white/black listů lze určit, zda mobil bude zvonit, nebo to sám vezme, přehraje
ICM a nechá si do vlastní paměti uložit vzkaz, bude hovor ignorovat, nebo ho
shodí pomocí UDUB. Měl jsem to na N6680. Nyní jsem vyměnil strojní park a na
nových mobilech E řady to zatím nemám, ale už taky uvažuju, že si to zase
stahnu/koupím (zdarma to nebylo). Omlouvám se, že teď z hlavy neuvedu přesný
název aplikaci ani firmu, která to distribuje, instaloval jsem to před několika
lety a už se mi to vykouřilo z hlavy.
  S pozdravem Pavel Troller