Porucha UPS Powerware 9120

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 22 12:33:25 CEST 2008

Zda se mi, ze je nekde nejaky problem. Chybi mi v tomto vlaknu jeden
mail tusim od p.Kuby - kde se me ptal na ty IC na desce a druhy mail kde
jsem mu odpovidal. A nejsou ani v archivu.

Nicmene ted me napada, ze to mozna bylo poslano jako privatni zprava a
ja prehlidl ze neodpovidam do konference. :-(

No jeste jsem se na to nedostal, zatim jsem jen ocuchaval kde co je.

Na obrazku nahore nad slovem Caution je UC3845N a ten je jak jsem vycetl
je (ty dva kondy napravo od neho) prave zodpovedny za problem s
napajenim elektroniky a zpusobuje chybu "DC bus fault".

Vlevo uprostred desky u toho nejvice osmahleho trafa je UC3843N a ten
tipuji, ze je prave urcen pro rizeni menice, ktery nabiji baterie.

Nicmene ty kondy vypadaji uplne normalne nejsou nijak nafoukle a nic z
nich netece. Ty kondy vyschnou timto zpusobem naprosto nepoznatelne?

Radek Vicek