OT: Pojistny ventil

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Pondělí Září 22 10:20:40 CEST 2008

Pokud mate za bojlerem dlouhy rozvod, tak moc ventil  netece. Zalezi taky, na jakou teplotu vody mate nastaveny termostat, při 60 st. se nic nedeje, ale při takovych 80 st ( i takhle nastaveny bojler jsem videl)při dohrivani kape prakticky trvale. Celym bojlerem prochazi odspodu nahoru trubka na teplou vodu, studena je privadena dolu .Nahore nad trubkou je maly prostor bez vody a tam se při uzavrenem potrubi stlacuje para vznikla během ohrevu.
Jinak krome termostatu by mel mit bojler ještě tepelnou pojistku na teplotu cca 95 st (tu teplotu si uz presn nepamatuju)a ta vypina při chybe termostatu vetsinou nevratne.

Vladimir