OT: Pojistny ventil

Pondělí Září 22 09:58:26 CEST 2008

Aha... děkuji za rozšíření obzoru. Byl jsem se tam kouknou a co myslíte ... mám ji tam ! ;-)
Ale ten pojistný ventil je fakt již léta suchý, zkoušel jsem ho protočit a normálně odpouští, asi se mi fakt jenom roztáhnou ty plastové trubky...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Koder Petr
Sent: Monday, September 22, 2008 9:53 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Pojistny ventil

Zpetna klapka ma byt proto, aby zabranila ztrate vody ze zasobniku a naslednemu prehrati topneho telesa. Termostat je totiž oddeleny od topneho telesa a bez vody neni ani spravna tepelna vazba.
Bez zpetne klapky se muze stat, ze voda vytece napr. při vyluce vodovodniho radu nebo oprave. O opareni horkou vodou při opravach pripojky apod. ani nemluve.

Petr