casopis Popular Electronics

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 21 23:01:59 CEST 2008

Nieco robotnicke v Ohiu alebo podobnej diere.

Ono tych 2.50Kcs tiez bolo vo stvoreckach, vsakano. Ja ked som dosiahol plnoletost v 1988, tak stali tie patoky bratislavske 4.60Kcs, a za slusne pivo v Smichovskej pivnici alebo v Mamute (aj ked to humusne prostredie som tam nemusel) sme si tiez priplacali.

Nevyguglil som USA, len Britaniu, ze vraj v 1982 priemerne 62p kym dnes je to vraj priemerne okolo L2.20...

wek