installation corrupt

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Září 21 21:08:51 CEST 2008

Mam Core2Duo E6600 a 2GB RAM a to zpomaleni bylo pri testu velmi citelne
i zde. A protoze test trval vice jak 3 hodiny, tak jsem ho nakonec uplne
vypnul, potrebuju na tom PC neco delat. A cim dele test trval, tim to PC
bylo nepouzitelnejsi.
Osmicka je lepsi, rychlejsi, ale test delam stejne pouze jednou tydne.
Tady me zase dost vadi ty rozsireni, co se mi narvaly do Firefoxu. Kdyz
jsem pustil PC a potom hned Firefox, tak to prvni spusteni Firefoxu
trvalo klidne i 20 sekund! Nejakou editaci registru jsem je vyhodil. Ve
Firefoxu to ve spravci vubec nejde. Takovej soft me celkem, slusne
receno, vadi. Mozna to slo nekde pri instalaci vypnout, to jsem tenkrat
nepodchytil. Ted uz Firefox zase nabiha v pohode.
Ale pravda je, ze bych si jej dobrovolne do PC nedal.

MH