MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Petr Hracek phracek2@gmail.com
Neděle Září 21 21:04:05 CEST 2008

Pokud jsem to spravne pochopil, tak kdyz budu mit zobrazenou jednicku,
tedy dva segmenty, tak obvodem potece opravdu hodne.
Je to mozna duvod proc uz se me tri prijimace (ktere zobrazuji cisla),
spalili.

Jak lze tady toto ohlidat, aby se me obvody nepalily.
Odpor mezi napajecim napetim a LED displejem se tedy davat nemusi?