MM5450/51 nebo ULN2003/2803

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 21 15:25:48 CEST 2008

 21.9.2008, 15:09:57

Udaj v ds. od ST (predpokladam ze tazatel nakupuje u chobotu, tedy ma obvody ST)
asi nelze chapat tak, ze by napeti vystupu mohlo byt Udd + 15V.
Dokonce tam naji udaj "OFF state output voltage max 15 V ".
A kdyz je vystup v "OFF" , jaky ubytek je na ledkach ?

Prirozene, prekroceni celkove straty na IC je taktez znicujici.
Pro okolni teplotu cca 45 st.C mi vychazi Pmax = 0.8 W.
potom
     0.8 / (21 * 0.02) = 1.9 V
jako nejvysi napeti na vstup v sepnutem stavu. Tedy z vykonoveho
hlediska, napajeni pro ledky = Uled + cca 1.4V.

Resenim problemu tedy je stabilizovat napajeni LEDek na vhodnem napeti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz