MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 21 15:10:34 CEST 2008

No, nemusi byt - pan kolega Hracek predsa pise, ze je DISPLAY napajany 17V. No a datasheet dovoluje na pinoch napatie VDD+15V (aspon ten od Micrelu; od STM a NS sa mi nechce zhanat datasheet ale verim ze to bude podobne).

Kazdopadne je 17V dost vela; ak je ubytok na segmente 10V, to znamena 7V zostane na prudovom zrkadle v cipe; to je dohromady nieco okolo 3W - to je privela. Je tam v datasheete niekde dole aj taky graf, ze kolko je max. prud pre tolko a tolko pouzitych vyvodov a taky a taky ubytok na prudovom zdroji (t.j. vystupne napatie na pine cipu) (tie doporucene napatia su okolo 1.5V-2V, ako to uz tu niekto pisal). Upozornujem vsak na to, ako sa vsatko meni s teplotou - treba si to vyskusat, to bohuzial v datasheetoch (k zdroju a k LEDke) obvkykle nenajdete.

Seriove odpory nedavajte, 54xx su prudove zdroje.

wek