sobotna OT: paranoia - prehrabaval som sa v pocitaci, bolo: poskodeny mail (alebo tak nejak)

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Neděle Září 21 14:06:58 CEST 2008

> Nepaci sa mi to preto, lebo ma nenapada ziadna ina aplikacia takehoto retazca nez na base64, a ziadna ina aplikacia base64 nez prijat a odoslat mail.
Přesto ale existují i jiné aplikace, které nemusejí nutně šmírovat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Base64#Other_applications .
Je to prostě jen implementace 64kové soustavy a proč vymýšlet pro 10-63
proprietární znaky, když už na to existuje rozšířený standard. A 64ková
soustava je vhodná pro komunikaci přes 7bitové kanály, kterých je v na
světě stále dost, SMTP je jen jedním z nich.

Láďa