Sirka pasma osciloskopu

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Září 21 11:13:35 CEST 2008

Furierovu radu nelze aplikovat na otazku jaky bude vystup filtru.
Furierova rada pouze APROXIMUJE zadany prubeh nic vic, nic mene.
Pro nazornou predstavu si udelejte filtr prvniho radu (RC)
a podivejte se na vystup (jak simulace, tak realne).
Zjistite, ze se to vubec nepodoba zadne sinusovce (ale lze to do nich
rozlozit).
Vysledkem bude soustava exponencial.

	Slavek