Jak ta zprava vypada oprostena od novinarske senzacechtivosti?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Září 21 00:11:19 CEST 2008

Já jenom nechápu, proč do každýho článku o LHC cpou tu informaci o
hackerech? To je jak kdyby do každýho článku o českých silnicích nacpali
informaci, že minulý týden se na D1 vyboural kamion.