Re:Normy na elektro instalaci

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Září 20 22:03:50 CEST 2008

Neni zalobce, neni soudce. Pokud je to byt ve vasem dome, tak si tam muzete delat co chcete
a pokud se tam nic nestane tak na to ani nikdo neprijde.
Ale pokud by se neco stalo tak budete asi muset zodpovidat neprijemne otazky.
Urcite se da sehnat nejaka prirucka pro kutily kde je to srozumitelnejsi nez v normach.
Odkazy na normy jsou na dve veci, ty normy se musi koupit, pokud by je nekdo nekde zverejnil
bez souhlasu prislusneho ouradu hrozi mu mastna pokuta.

Ale tady muze jit o zivot tak by to asi chtelo zavolat odbornika s patricnym paragrafem vyhlasky 50.