Re:parpixelova ciarka v lavom hornom rohu obrazovky

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Září 20 21:51:57 CEST 2008

Z popisu nejsem moc moudry. Objevilo se to na dvou monitorech nebo jeden monitor byl u dvou pocitacu?
Pred casem mi uvnitr LCD monitoru lezla pres zobrazovaci plochu nejaka breberka, mala, byla videt jen
jako carka. Pak se zastavila, asi chcipla.
Byla asi nekde mezi zdrojem svetla a kapalnymi krystaly.