installation corrupt

JD jirkonf@seznam.cz
Sobota Září 20 10:31:56 CEST 2008

Zdravim,
pokud mate takoveto problemy s AVG, doporucuji kontaktovat technickou podporu,
mozna se mi dovolate :-)

Jako kazdy SW i tento ma sve mouchy, ale to co popisujete opravdu normalne
nenastava. U 7.5 podle mych zkusenosti dochazi na starsich strojich (berme
cca pod 1GHz s treba <512RAM a starsim diskem) ke znatelnemu zpomaleni
samozrejme pokud bezi test, nebo pokud zrovna probiha aktualizace (cca 2x
denne, trva cca minutu). Jinak to funguje normalne v podstate bez vlivu na
rychlost. Pokud nastava co popisujete, doporucim stahnout aktualni instalak
7.5ky, pustit a provest opravnou instalaci, pripadne odinstalaci s
odstranenim konfigurace a novou instalaci (pozor v tomto pripade budete
potrebovat plne licencni cislo, to co se zobrazuje v programu je zkraceno o
posledni skupinu znaku).

Doma na PC co maji nasi na internet (stara P2/400, ale na ten jejich idos a
email.seznam.cz to bohate staci) je 7.5 free a zadne zpomaleni se po
instalaci nekonalo, pouze pokud pocitac pustim ten den poprve, tak se pri
startu pusti ten update, takze o chvili prodlouzi start, nicmene to ze se
aktualizuje je OK, jinak by to nemelo cenu.

Pripadne mate moznost vyzkouset AVG 8, oproti 7.5 je i ve verzi Anti-Virus k
dispozici Anti-Spyware databaze (coz u 7.5 je az u vyssi edice), prechod pro
majitele 7.5kove licence je zdarma. Stahnete si 8kovy instalak a prevalite
to. Licencni cislo muzete pouzit ze 7.5, doba platnosti licence zustava. Opet
upozornuji, ze je potreba plne licnecni cislo, jakekoliv co najdete primo v
AVG je zkracene, aby se zamezilo odcizeni licence tim, ze by si ho nekdo
opsal v okamziku, kdy ho pustite k PC. 8ka mi pripadne jeste o neco rychlejsi
jak 7.5 (ony sou tam ty Anti-Virus a Anti-Spyware databaze spojene do 1 takze
asi i proto) co se treba rychlosti otestovani PC tyce, naroky na pamet ma
take o neco nizsi. Hlavne 7.5 pojede jen do konce roku, pak prestanou byt
vydavany updaty. Ale to vse je i ne webu AVG.

JDrozd
---