Digitalni osciloskop -> VNA

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Září 19 13:22:34 CEST 2008

vidim ze si nepracoval v organizacii kde robia tisice ludi a kde sa
kazdorocne vyprodukuju desat tisice roznych navrhov :-)
Pokial nemas cloveka ktory full time vsetko archivuje, spracovava a
nerobi nic ine tak je to v papierovej forme neustriehnutelne. Kazdy
navrhar ma svoje sanony s poznamkami, vykresy, katalogove listy a pod.
Ak je sekcia dobre organizovana tak maju centralne sufliky (pre SPS
mame) kde su ulozene vsetky tie A0 vykresy. Potom sa stahuje, meni
nabytok, navrhar odchadza do inej sekcie alebo do dochodku. Kazdy tento
ukon je velmi stratovy co sa tyka dokumentacie :-) Po 50 rokoch toho
naozaj vela neostane.
V PS to vyriesili tak ze kable sa pri rekonstrukcii jedine pridavaju,
stare sa neodstranuju, lebo nikto nevie naco tam su - nechytaj co
funguje :-) Kto bol u nas a David B. ho sprevadzal kolektormi ten to
videl :-)))
b.