Digitalni osciloskop -> VNA

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Září 19 11:48:16 CEST 2008

no sposob prace bude urcite iny, ale minimalne bude k dispozicii nejaka
dokumentacia. Vsetky schemy, osadzovacie plany, navrhy dosiek, vykresy a
dokumenty sa ukladaju do obrovskej 'write only memory' (nas dokument
server). Ked to tam raz zapises uz sa to neda vymazat, da sa to len
oznacit ako obsolete a vytvorit nova verzia. Subory su zalohovane asi na
piatoch roznych miestach po celom svete.
takze ked raz bude niekto nieco hladat po mne najde to tam.
V pripade 50 rokov starej dokumentacie tato bola len na papieri a vo
vacsine pripadov uz davno neexistuje a dizajner je bud na dochodku alebo
uz nie je. Takze k modulom nemaju vobec nic a mozu robit maximalne
reverzne inzinierstvo.
Ono to mozno tak nevyzera, ale elektronicka dokumentacia v podobe ako ju
pozname dnes tu nie je nejak velmi dlho. Este 15-20 rokov dozadu vacsina
z nas kreslila plosaky na pauzak...
Mam pocit ze aj u nas je elektronicka dokumentacia k modulom k
dispozicii len od 90-tych rokov. Pred casom som dostal mail ze najali
nejakeho studenta ktory v ramci praxe kopiroval asi 10.000 diskiet do
tej write only memory :-))
b.