[OT] Afrika (bylo: Eko elektrarny)

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pátek Září 19 08:56:36 CEST 2008

> Na svete bol vzdy poriadok, preto musia byt v kazdej spolocnosti taki, co
> robia bordel, taki co ten bordel upracu a potom ostatni, velka zmanipulovana
> masa. V tejto uvahe mozeme zajst aj dalej a po statistickom pozorovani
> prideme k zaveru, ze su principialne len dve skupiny. Prva, ktora udrzuje
> poriadok a druha, ktorej sa ten poriadok nanuti... Vsetky tie zvasty, ktore
> si tu popisal su len vedlajsim dosledkom "uvedomovania sa" prvej skupiny.

Andrej,
možná popisujeme stejnou babu, ale každej z jiný strany :)

Vždy existuje skupina která chce pořádek protože ví že dlouhodobě z toho
má profit a skupina která s ní nespolupracuje.

Problém Afriky je že často je tou vedoucí silou ta největší 'gorila' co
má nejvíc kalašnikovů. A u nás je to volební většina. Obzvlášť to druhé
není nutno brát doslova :)

> A ten "sexi" zbytok, ako si to pekne nazval, je funkcny uz od nepamati...
> Jedinou zmenou su modne technicke vystrelky, ktore realizuju onen davny
> princip, v lepsom pripade oblbnutia, ovladnutia a osklbania jednotlivca... A
> ze je niekedy lepsie sa nechat totalne sundat je tiez len dosledok toho, ze
> proti vsetkym sa ist s rozumom alebo rozumne neda...
>
> Ak by si mal nejake namietky proti dlhodobemu statistickemu pozorovaniu
> zivota v spolocnosti, tak isty prispievatel v tejto konferencii Ti to cele
> nade a aj odcituje... Generacie pred nami to cele totiz uz davno spisali a v
> [...]

Vesmírně statisticky vzato život nemůže existovat.

Já si myslím, že kdo pobrekává, že je chudák celý oškubávaný tak ať
emigruje (doporučuji zde zmíněnou Afriku) a nebo ať proti tomu bojuje.

Zbytek jsou naprosto marné kecy.
Nebo ať si pořídí nějakou nemoc, aby se mu srovnal žebříček hodnot.

Žijeme si jak svině ve rži a jestli o to jednou přijdeme, tak jen proto
že jsme si toho dost nevážili.

A tím nemyslí jen materiální hodnoty, ale i ty jiné, které se nedají
namazat na chleba.

HOWGH.

ZU