Digitalni osciloskop -> VNA

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Září 19 08:45:42 CEST 2008

Kua, Dano... *trochu* dlha odpoved??? ;-) Pokusil som sa to stravit medzi dvoma hltmi ranajok a pritom odpovedat nieco co ma hlavu a patu synovi na temu Batman... ;-) Cim chcem povedat, dakujem, cenim si Tvoju snahu.

Takze, ak som to dobre pochopil, vstupnym portom meraneho geretu bol vstup zosilnovaca pre tie staticke vychylovace a vystupom nejaka sonda onuchavajuca zvazok niekde tesne za?

Mimochodom, ten SPS a vobec vsetky tie "predurychlovace", to zostava v tieni "velkeho" ringu, ale tiez je to nie zanedbatelna sustava... O LHC vieme ze sa "recykloval" tunel z LEP - pre tieto "male" ringy tiez, alebo sa aj nieco nove kopalo? Budovalo sa to paralelne s LHC, alebo vopred?

wek