Digitalni osciloskop -> NWA

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Září 18 20:42:50 CEST 2008

Som nemyslel studenta, amatera ci inych prilezitostnych, ale manikov, co to
mastia na beziacom pase...

A.

p.s.: Dano napisal, ze clovek nesmie verit vsetkemu, co vidi (na CRT)... Tak
ked ma taky nejaky priklad, nech ho sem hodi. Mna zaujimaju hlavne take.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, September 18, 2008 8:37 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Digitalni osciloskop -> NWA

No, asi nebola zodpovedajuca kalibracia, nebol spravny meraci setup, alebo
neboli standardne podmienky v labe.. ;-) Do tohoto samozrejme spada aj
nespravna manipulacia s kalibratormi, konektormi, kablami ci inymi vlnovodmi
ci ich poskodenie - toto si myslel? Tiez kalibracia ma byt prevedena tak,
aby zahrnula vplyv vsetkych privodov a pripravkov, t.j. aby sa meral ozaj
DUT; takze IMHO to tiez spada do kategorie "zodpovedajuca kalibracia".

Teda este mohol byt pokazeny samotny geret, ale to by uz nebola hadanka, ze?

A este moze byt nespravne interpretovany vysledok, co sa tiez stava, ale to
asi tiez nebola hadanka, nie?

wek