Re: 4x potíž s Windows XP

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Čtvrtek Září 18 15:27:28 CEST 2008

Snad to pomůže.
parvým tlačítkem ->START-> vlastnosti->záložka Nabídka start->Klasická
nabídka Start->Vlastní->Povolit přetahování myší
Petr
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 18, 2008 3:10 PM
Subject: Re: 4x potíž s Windows XP

Hezke odpoledne,

    dekuji za vsechny podnetne rady. Krom potizi s Adobre Readerm jsem
vsechno vyresila k me spokojenosti. USB byla hracka :-) Kopirovani
zastupcu jejich pretazenim stale nejde, ale "kopirovat" a "vlozit"
funguje bez potizi, takto to take povazuji za vyresene (ze mne to
nenapadlo samotnou...) No a problem s Eaglem si sice vyzadal pouziti
tezkotonaznich zbrani, ale take se mi to nakonec povedlo. Podle vsech
rad co tu padli to neslo, Windows tvrde vzdorovaly kazdemu takovemu
pokusu. Dokonce chvili neslo ani vymazat priponu SCH ze systemu tak, aby
byla neznama. No pomohl mi REGEDIT a prime vymazani teto pripony ze
systemoveho registru. Potom uz to slo naprosto klasicky a standardne.
Cili poklikat na soubor, vybrat program k otevreni, napsat popisek a
stisknout OK. Hotovo.

    Takze jeste ten AR, jenze pocitac pripojeni k internetu nema a asi
nikdy mit nebude, takze smula. Budu jej muset holt rucne vypinat, myslim
ten aktualizacni program. Mozna se to spravi v pristi verzi.

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz