installation corrupt

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Září 18 09:58:26 CEST 2008

Napada mne, pripojit disk jako druhy do jineho PC. Zkusit spustit
inkriminovany soubor (riziko je jasne). Pokud bude vse ok, pak nebude
chyba v disku.

Navic, je to divne, protoze soubor sel zkopirovat na USB disk a jinde
spustit, pak neni asi naruseny ani ten soubor na HDD.

Takze uvaha je, ze pri spusteni a rozbalovani se s nim v "rozbitem"
pocitaci deje - neco ovlivnuje dekomprimaci.