installation corrupt

Ivan Kozák i.kozak@tiscali.cz
Čtvrtek Září 18 06:53:49 CEST 2008

Preji krasny podzimni den,
resim tady problem a uz si nevim rady a tak i kdyz je to trosku "mimo
misu"  obracim se na vas.
Je tu rada pocitacovych expertu tak mi snad nekdo poradi.
V pocitaci mi asi odesel HDD strasne se zpomalilo cteni a tak jsem ho
nahradil novym.
Puvodni HDD 80GB IDE  novy  300GB  SATA.  Provedl jsem novou instalaci
WIN XP  Prof.
Potom jsem se pokousel  zazalohovat nejaka data  a vlivem  doby cteni
jsem tim stravil  dva dny.
Mezitim se WIN XP aktualizoval a stahl SP3 balicek.
Nyni jsem nahral AVG 8. sitovou verzi ( firemni pocitac) Potom jsemze
stranek Grisoftu stahl
program AVG Admin majici cca 30MB. Po spusteni instalace se zacne
rozbalovat  a tam vidim chybu CRC souctu
a Win zahlasi " Some installation are corrupt...."
Stahl jsem soubor znovu a stejny vysledek a jelikoz nepredpokladam ze by
Grisoft byl na vine hledal jsem i u mne.
Zkopiroval jsem soubor z HDD na Flashdisk a pustil jinde -- vse OK.
A pozor vratil jsem se k PC zastrcil Flashku a pustil instalaci a koukam
zase OK. Tak ji stopnu a pustim z HDD
a zase mam podplaceny pocitac. Vubec netusim kde hledat problem, ale
nechce se mi stavet na spatnych zakladech
tak nez zacnu instalovat dalsi programy hledam pomoc u Vas.

Predem moc dekuji za rady
S pozdravem Ivan Kozak