4x potíž s Windows XP

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Září 17 17:52:08 CEST 2008

Ahoj Saso,

vypnuti bubliny o USB1 stejne jako bubliny ze "rozliseni je prilis nizke" sem
nikde nenasel. Jedine co vim tak ze dou nejak ty bubliny vypnout uplne, coz
sem tenkrat z nejakeho duvovu nechtel (jo uz vim, abych videl jaky USB device
se mi hlasil kdyz sem flashoval MP3 playery - jestli se mi povedlo ho dostat
do recovery zkratem flash nebo ne).

Ted uz Kubuntu 8.04, win jen na ty flashe a asi 2 dalsi programy co pouziju 3x
za pul roku, protoze 99% veci ci potrebuju ve woknech udelam ve
VirtualBoxu... Stejne to mam i na ntb...

JDrozd
---