Re: 4x potíž s Windows XP

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Září 17 17:43:16 CEST 2008

1. Prave tlacitko na Teno pocitac - Spravovat - Spravce zarizeni
- V sekci Universal Serial Bus Controller u radice (nevim, jak se bude
jmenovat, u mne je to Standard OpenHCD USB Host Controller dvojklik
- v zalozce Upresnit dole zaskrtnout "Neoznamovat chyby sbernice"

2. Jaka verze Readeru? Aktualni je tusim 9, lisi se to verze od verze.

3. To vypada na to, ze na PC nemas admin prava, je to mozne? Nebo bylo
udelano nejake zabezpeceni pres policies. Pokud je ta masina v domene, tak
bych to i celkem chapal.

4. Zkontroluj, jestli jsou ty koncovky videt v Pruzkumnik - Nastroje -
Moznosti slozky - Typy souboru. Pokud ano, zkontroluj, kam to vede, propadne
je smaz a poklepej na sch a brd znova, ono se to zepta, cim to otevrit.
Otazkou je, jestli Eagle vubec tenhle zpusob otevreni podporuje a umi, to
nevim.

Pavel Kutina