[OT] Afrika (bylo: Eko elektrarny)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 17 15:45:10 CEST 2008

2008/9/17 JD <jirkonf@seznam.cz>:
> Schvalne, dokazete si predstavit, ze by ste byl nucen se zitra prestehovat do
> afriky a zustat tam bez jakehokoliv majetku, penez atd? Jak by ste pestoval
> jidlo? V cem by ste bydlel? Co by ste si oblekl? Ano mel by ste vyhodu ve
> vzdelani, ale predstavte si ze ste k tomu jeste negramotny, jake mate v
> tomhle pripade vyhlidky? Ja bych se do takove situace dostat nechtel a
> popravde asi bych behem mesice opravdu umrel hlady.

Položme si další otázku. Jak že se tamní obyvatelé do tý situace
vlastně dostali? Protože tam přece vždycky museli žít lidé a něco
museli jíst, tak jakto že jejich potomci teď maj hlad? (Skutečně mě to
zajímá, proto se ptám).

> Opet omluva za OT, ale tahle otazka mi proste neni lhostejna zvlast kdyz nekdo
> porovnava lidi v bezvychodne situaci se zdejsi statem dotovanou vetsinovou
> mensinou. Prosim pripadne zajemce o diskusi na toto tema aby radeji
> odpovidali primo soukrome, at tu s takovym OT zbytecne neprudime ostatni.

OT je od teď řádně označené, kdo nechce, nemusí ho číst, ale myslím,
že by to mohlo zajímat víc lidí.

Pavel Kadečka.