pristrojovy zesilovac v GM

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Září 17 14:31:38 CEST 2008

Zkusil bych AD620. Když jsem sháněl před cca. rokem přístrojový
zesilovač, tak tenhle jediný byl skladem za rozumnou cenu. Ale parametry
si nejsem jistý!

OH

Fanda Kopriva napsal(a):
> Omlouvam se ,ale mohl by mi poradit nekdo ,kdo to vi, pristrojovy
> zesilovac v GM.
> Strasne specham a nemam cas to vsechno prochazet.
> 0-5V napajeni,nastaveni zesileni nejlepe 1 odporem ,nemusi byt R-R.
>  Diky Fanda

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |