Doporucte osciloskop? // ETC

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Září 17 13:09:56 CEST 2008

No tak cenu 20kKc+ jsem si rozhodne nepredstavoval, radsi bych neco PRC do
5kKc, samozrejme bez naroku na dokonalost ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Wednesday, September 17, 2008 9:28 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Doporucte osciloskop? // ETC

Zdravim,
trochu si prihreju polivcicku

Podivejte se na vyrobky ETC .. www.elektronika.cz/etc
Existuje moznost zapujceni na otestovani

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.

Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,

oddíl C, vložka 7862