Hybridni auta

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 17 10:43:02 CEST 2008

Asi nezávislost na palivu? Někde jsem čet, že ruský tanky jezdili za
druhý světový války na jiný palivo než německý, takže když se podařilo
ukořistit tanky nebo rovnou zásobovací sklad nepřítele, tak nemohli
použít jejich palivo... což je vlastně výhoda, pokud válku prohráváte,
ale nevýhoda, pokud vyhráváte...

Že to bude festovní, to snad nevadí a rozdílný otáčky se holt vyřešej
zařazením jinýho převodovýho stupně.

Pavel Kadečka.