Hybridni auta

petrkubac petrkubac@802.cz
Středa Září 17 09:44:42 CEST 2008

> Co¾ asi bude tro¹ku problém, proto¾e ty baterky pravdìpodobnì
> nebudou vá¾it pár kilo ale spí¹ pár desítek kilo. Navíc výrobci se
> urèitì nebudou dlouho ochotni dohodnout na nìjakým standardu, tak¾e
> je tøeba poèítat s nevymìnitelnou variantou, ostatnì kromì toho, ¾e
> auta jezdí na benzín/naftu, nejsou dneska ¾ádný zamìnitelný díly
> mimo koncerny, vìt¹inou nesedí ani taková blbost jako je rozteè
> ÂąroubĂą na kolech.

Nedavno jsem sledoval vec, ktera se vubec nedostala do nasich medii
WolksWagen z nejakych duvodu nechtel povolit provozovani svych aut na palivo
s vetsim obsahem lihu nez 15% - Brazilska vlada prohlasila, ze ma otestovano
ze jejich auta jsou schopna jezdit na daleko vetsi podil lihu a pokud WW
nepovoli nedostanou jejich auta homologaci pro provoz v Brazilii - do 14 dnu
bylo po problemech - tedy az pujde do tuheho tak by mela EU prohlasit - bud
se pripojite ke standardu vymenitelnych baterek, nebo si prodavejte auta
Papuancum - aspon v tom by mohla byt EU uzitecna.

 Osobnì si myslím, ¾e se døív pøejde na spalování
> nìèeho jinýho, tøeba vodíku

Spalovani vodiku je marketingovy podvod automobilek aby mely kam uhnout pred
tlakem EKO pozadavku a pritom nemusely menit zavedenou technologii - v
soucasnosti se vodik vyrabi tepelnym rozkladem zemniho plynu....
Pokud by se vyrabel elektrolyzou jsou pri tom 60% ztraty energie, kdyz to
znasobime 60% ztatami pri vyrobe elektriny je lepsi jezdit na drevoplyn jako
po valce.

Zdravi Petr Kubac

Daląí informace o konferenci Hw-list