Hybridni auta
petrkubac
petrkubac@802.cz
Středa Září 17 09:44:42 CEST 2008
> Co¾ asi bude tro¹ku problém, proto¾e ty baterky pravdìpodobnì
> nebudou vá¾it pár kilo ale spĂÂą pár desĂtek kilo. NavĂc vĂ˝robci se
> urèitì nebudou dlouho ochotni dohodnout na nìjakým standardu, tak¾e
> je tøeba poèĂtat s nevymìnitelnou variantou, ostatnì kromì toho, Âľe
> auta jezdĂ na benzĂn/naftu, nejsou dneska ¾ádnĂ˝ zamìnitelnĂ˝ dĂly
> mimo koncerny, vìt¹inou nesedà ani taková blbost jako je rozteè
> ÂąroubĂą na kolech.
Nedavno jsem sledoval vec, ktera se vubec nedostala do nasich medii
WolksWagen z nejakych duvodu nechtel povolit provozovani svych aut na palivo
s vetsim obsahem lihu nez 15% - Brazilska vlada prohlasila, ze ma otestovano
ze jejich auta jsou schopna jezdit na daleko vetsi podil lihu a pokud WW
nepovoli nedostanou jejich auta homologaci pro provoz v Brazilii - do 14 dnu
bylo po problemech - tedy az pujde do tuheho tak by mela EU prohlasit - bud
se pripojite ke standardu vymenitelnych baterek, nebo si prodavejte auta
Papuancum - aspon v tom by mohla byt EU uzitecna.
Osobnì si myslĂm, Âľe se døĂv pøejde na spalovánĂ
> nìèeho jinĂ˝ho, tøeba vodĂku
Spalovani vodiku je marketingovy podvod automobilek aby mely kam uhnout pred
tlakem EKO pozadavku a pritom nemusely menit zavedenou technologii - v
soucasnosti se vodik vyrabi tepelnym rozkladem zemniho plynu....
Pokud by se vyrabel elektrolyzou jsou pri tom 60% ztraty energie, kdyz to
znasobime 60% ztatami pri vyrobe elektriny je lepsi jezdit na drevoplyn jako
po valce.
Zdravi Petr Kubac
Daląí informace o konferenci Hw-list