Hybridni auta

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Září 17 09:37:22 CEST 2008

Teď jsem si o tom pro zajímavost něco našel na netu. Píšou tam, že kůň
žere i když nejezdí (to jako že musí být pořád zapnutý?) a že
potřebuje až 10 kg biopaliva denně. Hektarový výnos toho bipaliva (a
to prý nemůže být jen tak ledajaké) je průměrně kolem 2.9 t/ha, takže
1 kůň potřebuje k životu 1.26 ha (což je divné protože 1 kůň (neboli
0.735 kW) má podle environmentalistů ekologickou stopu 0.11 ha). Při
celkové výměře orné půdy v ČR 2638445 ha by to znamenalo max. 2094004
koní, což je 2.09 krát méně než současných 4377626 automobilů. Takže
tudy asi cesta nepovede :-))))))

Aleš Procháska