Hybridni auta

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Září 17 09:17:22 CEST 2008

> Tenhle tejden mě napadla myšlenka naprosto revolučního řešení hybridu,
> se kterou se musím podělit. Myslím, že se o to ještě nikdo nikdy
> nepokusil, jednalo by se o benzínový motor na jedné společné hřídeli s
> dieselem ;-) Jaký by to mělo výhody, kromě možnosti jezdit libovolně
> na naftu nebo na benzín, to nevim ;)
>
> Pavel Kadečka.

Zdravím,
  nu, nejsem si jist, ale mám pocit, že v ruských tancích tohle měli dávno,
měli snad v něčem motor, který měl obě palivové a zapalovací soustavy
(vysokotlaký přímý vstřik do válce pro naftu, obyčejný karburátor a zapalování
pro benzín) a potřebného snížení kompresního poměru pro zážehový režim se
dosahovalo změnou časování ventilů nebo nějakým jiným trikem. Asi by to bylo
menší než Vaše řešení :-).
  S pozdravem Pavel Troller