Hybridni auta

azehw azehw@volny.cz
Středa Září 17 08:33:40 CEST 2008

Představme si, že se všechna osobní auta předělají na elektřinu. Odhaduji,
že by k nabíjení aku sotva stačilo několik Temelínů...
Anebo žeby zelení mudrlanti uzákonili - ke každému autu větrník?
AZE

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 17, 2008 8:16 AM
Subject: Re: Hybridni auta

Dobijeni baterek se da resit i jinak nez u benzinek, dobijeci stanice
se vejde treba do vlastni garaze nebo do parkovacich hodin na ulici. I
kdyz tady bude problem asi s prikonem, dobit takovych 200 kWh pres noc
je na domovni rozvody docela napor. Jestli to bude delat kazdy tak to
znamena uplne nove zadratovat vsechna mesta.

Ales Prochaska