Hybridni auta

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 17 07:50:10 CEST 2008

2008/9/17 Marek Sembol <hwm.land@gmail.com>:
> Ale to je prece uplne nepodstatne. Od te doby co jsem se prestehoval,
> tak najezdim par kilometru a tankuju rekneme jednou za mesic, nekdy i
> ridceji (tady bych problem videl v samovybijeni). Obcas potrebuji
> zajet vic na jeden zatah. Kdyz jsem pracoval pro videnskou pobocku -
> coz muze opet ze dne na den nastat - tak potrebuji 'najednou' zajet
> cca 400Km. Navic kde to tam pak budu nabijet? To to necham stat par
> hodin na elektropumpe? Jak se dostanu od a na tu pumpu? Jak velka asi
> bude, kdyz se podivam na beznou vytizenost pump, kde se tankuje par
> [...]

Bude to auto pro specifický použití (=zdaleka ne na dlouhý cesty),
klasickýmu spalovacímu motoru zatím moc konkurovat nebude.

> Ty vymeny baterek taky moc nevidim. Jednak vaha a tady manipulace nic
> moc, jednak i pri standardizaci bude minimalne nekolik tvaru a
> velikosti. K tomu si pricteme jake skladovaci prostory by museli mit
> pro uspokojeni pozadavku ridicu na frekventovanem miste.

To je blbost, měnit se nic nebude, navíc ta bedna bude těžký jako
kráva a jako taková v tom autě bude muset bejt pořádně přišroubovaná.
U rodinnýho domku si to každej dobije svojí elektřinou, na sídlišti by
to nejspíš chtělo krytou a hlídanou garáž plnou dobíjecích stojanů.

Pavel Kadečka.