Hybridni auta

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Září 17 07:40:45 CEST 2008

Ale to je prece uplne nepodstatne. Od te doby co jsem se prestehoval,
tak najezdim par kilometru a tankuju rekneme jednou za mesic, nekdy i
ridceji (tady bych problem videl v samovybijeni). Obcas potrebuji
zajet vic na jeden zatah. Kdyz jsem pracoval pro videnskou pobocku -
coz muze opet ze dne na den nastat - tak potrebuji 'najednou' zajet
cca 400Km. Navic kde to tam pak budu nabijet? To to necham stat par
hodin na elektropumpe? Jak se dostanu od a na tu pumpu? Jak velka asi
bude, kdyz se podivam na beznou vytizenost pump, kde se tankuje par
minut a ne par hodin?
Ty vymeny baterek taky moc nevidim. Jednak vaha a tady manipulace nic
moc, jednak i pri standardizaci bude minimalne nekolik tvaru a
velikosti. K tomu si pricteme jake skladovaci prostory by museli mit
pro uspokojeni pozadavku ridicu na frekventovanem miste. Dalsi problem
u vymen vidim v tom, ze ne kazdy chce kupovat 'plnou nadrz' (zvlaste s
ohledem na samovybijeni - a jako ze nejake i treba male bude) Dalsi
vec, jak baterka starne, bude se zmensovat jeji kapacita - to jako
nikdy nebudu vedet jaky sunt dostanu (neboli kolik na to natankovani
ujedu). Dalsi vec - jak pri vymenach budete resit to, ze ta baterka
casem odejde uplne? Zajiste nebude levna a to se bude mezi benzinkami
hrat hra 'komu zustane cerny petr'?
Moc ty baterky nevidim jako cestu.
Marek