Hybridni auta

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 17 07:25:57 CEST 2008

2008/9/16 petrkubac <petrkubac@802.cz>:
> U nas ve FM se nedavno daval do srotu elektromotor ve valcovne, ktery jel
> bez servisu nepretrzite od roku 1900 !!!!!!!
> Prazsky dopravni podnik vlastni krizikovy tramvaje z roku 1908 s puvodnimi
> motory - tedy cisty elektromobil = jeno auto za zivot = konec automobiloveho
> prumyslu...

Určitě? To jediný, co se na autě opotřebuje, je spalovací motor? Mně
například favorit tak zreznul, že jsem ho radši prodal ;) Měl najeto
asi 150 tisíc a motor byl v pořádku (až na to, že na za studena měl
nižší volnoběh, no asi to chtělo něco seřídit).

A i na elektrice se spousta věcí dokáže porouchat, nebo jste snad
nikdy nevyhazovali/neopravovali fén nebo vysavač?

Navíc životnost baterií je podle mě nižší než životnost spalovacího
motoru - pokud někdo jezdí málo, tak mnohem nižší.

Elektromobily by nutně neznamenaly menší zisky automobilek, jen by
musely podstatně změnit výrobu.

Pavel Kadečka.