OT: predplatena tel. karta v CR

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Září 16 17:52:20 CEST 2008

Všichni operátoři mají +/- stejný pokrytí, v Brně 100%ní. Pokud není předem
jasný, že bude pravidelně navštěvovat exotický lokality, kde má signál pouze
jeden operátor, nemá to smysl řešit.
Ze zkušenosti bych řekl, že hodně studentů bude mít Vodafone, dřív nabízel
poměrně zajímavý zvýhodnění oproti konkurenci. Teď už je nabídka celkem
vyrovnaná. Na druhou stranu u předplacenky bych to nějak nedramatizoval,
aktivace je snad zadarmo, takže simky jsou za cenu kupónu, takže pokud
nebude vyhovovat jeden op, stačí vyměnit kartu...
Pokud hodlá používat data (na kolejích tomu ale nevěřím a na privátě bude
pravděpodobně UPC nebo ještě líp Netbox), tak bych asi volil T-Mobile, v
Brně a na spoustě dalších míst mu funguje EDGE, O2 má sice rychlejší 3G, ale
skoro nikde není a netuším, jestli 3G poběží na předplacence a Vodafone je
na tom asi nejhůř, GPRS mají všichni všude, kde je signál.

PS: Maximálně bych mrknul na to, jestli není třeba výhodnější volání v rámci
roumingu T-Mobile CZ - T-Mobile SK a podobně, pokud bude volat na Slovensko.