OT: Cistotarska slovotvorba v nasom povolani, bolo: P__esný p__eklad názvu LHC ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 16 11:28:24 CEST 2008

> Dobry den,
>
> no tak to by som rad vedel, co tam je, pretoze nas firewall mi to zbrazi
> takto:
>
> While trying to retrieve the URL:
> http://www.eleferno.cz/content/view/715/1/
> The content is blocked due to the following condition: 	The URL you have
> requested is blocked by Surf Protection. If you think this is wrong,
> please contact your administrator
> Report: 	category 'Erotic / Sex' not allowed
> Your administrator is:
> webmaste

No, ta vlastní jedna stránka vypadá celkem nevinně, ikdyž i v povídání
o mlunovi a mluně je sexuální podtext; faktem však je, že na odkazníku
vlevo je odkaz na podezřele vyhlížející zkratku BDSM... Takže ten
váš firewall je možná až trochu moc citlivý, ale úplně nepravdu asi nemá...

  S pozdravem Pavel Troller