Tvorba PCB a KiCad (bylo Eagle)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Září 16 09:42:26 CEST 2008

Asi by bylo lepsi psat to nekde jinde, primo do ml kicad uzivatelu, ale neda
mi to.
Sotva rok po tom, co jsme do firmy koupili eagle (a po deseti letech pouzivani
ruznych a s ruznou mirou legalnosti ziskanych verzi eagle) zacinam uvazovat
ze od nej uteceme a duvody jsou tyto:
Binarni format, ktery neumoznuje efektivni ukladani do svn repozitare.
(uznavam, ze toto samotne by asi vyresilo pouziti repozitare git)
Nemoznost prohlizet zmeny (nejak porovnat aktualni verzi s urcitou revizi v
repozitari a zobrazit co se zmenilo, podobne jako si zobrazim rozdily ve
zdrojovych kodech programu.
Nemoznost pracovat na jednom projektu zaroven ve vice lidech.

Zajimalo by mne, zda vy co pouzivate Kicad, verite tomu, ze by se takovato
funkcionalita mohla v dohledne dobe objevit.

Co vy na to?

Nedoporucujte mi prosim software za x Mkc, taktez mi nedoporucujte software
pouze pro windows, musi to fungovat pod Linuxem.

Jakub Ladman