Tvorba PCB a KiCad (bylo Eagle)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Září 16 09:41:22 CEST 2008

Tak jsem si nainstaloval 150MB věcí aby ten kicad vůbec mohl běžet, no
vypadá skoro jako pradávný eagle, taky na to čumím jak tele.

Zajímalo by mě, jestli dokáže v HPGL dělat nepřekryté pady jako staré eagly,
nebo ty pady vyplní takže se blbě vrtají? A jak to je s knihovním editorem,
za jak dlouho v něm vytvoříte součástku?

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>

Autor na svych strankach take pise, ze je k dispozici obrovska
spousta knihoven. Ale bud je hledam nekde blbe (dival jsem se
do distribucni verze a pak k nemu do "kicad libraries"), ale
knihoven trochu vetsich IO je tam skutecne jako safranu. To
nepisu proto, ze bych to chtel kritizovat, chran buh. Jen jestli to
nehledam skutecne nejak uplne pitome.