implementace prevodu unix timestampu na string a zpet

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Září 15 20:55:42 CEST 2008

Ano je to ve standardni knihovne, ovsem puvodni tazatel to asi chce pouzit
nekde kde standardni unixove knihovny nejsou, pochopil-li jsem to spravne.
Neco jsem s tim kdysi delal protoze jsem to potreboval prepocitavat na uplne
jiny format (ani unix ani text) a pamatuju si ze to bylo snadne.
Jedinne co jsem potreboval byly man stranky.
Tak bud pokud mate nejaky unix stroj, dejte "man 2 time", nebo totez napiste
do googlu a dostanete to taky. Pak uz staci nasledovat odkazy.

Jestli jsem to pochopil spatne tak pardon.

Jakub Ladman