Elektronicka ochrana sym. zdroje

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Září 15 20:37:37 CEST 2008

Hezky vecer,

    take se daji pouzit pojistky s charakteristikou "A" a potom by se
nemelo nic stat. Jinak bych se rele nebranila. Proc tak? Copak OZ vadi,
kdyz chvilku pobezi jen s jednim napeti? Myslim si ze ne. A pokud by
doslo k poruse obou vetvi, tak prace kazda vetev ma svuj ochranny obvod
a tak ji zachrani. Takze pouzit hodne rychle pojistky, vystup jistit
podle toho, co uz padlo a druhou vetev hlidat pomoci relatka. Pripada mi
to velice dobre.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz