LCD televize Xoro

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 15 17:44:38 CEST 2008

ono závisí i na barevné teplotě a gamma monitoru. Takže pokud dokážete
změnou gamma a barevné teploty dosáhnout praktické neviditelnosti nápisu
("něco" tam vidět bude pořád, kvůli jiné struktuře - správně ta šedá by měla
být z černých a bílých bodů - ale to by šlo těžko kvůli velké světlosti těch
druhých barev), dosáhnete tak i kalibrovaného monitoru.

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>

> http://ronja.twibright.com/grx/judgment_day.png

To je fakt dobrý, displej mýho notebooku stojí za pendrek, ale to jsem
věděl už dávno ;)

Ale jestli jsem to dobře pochopil, tak bych měl vidět jednolitou šedou
plochu a text by neměl bejt čitelnej? To není ani na notebooku, ani na
CRT (Dell, trinitron, asi 20 palců, max. rozlišení 1600x1200, ale
zkoušel jsem jich víc a všude ten text vidim).