Elektronicka ochrana sym. zdroje

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Září 15 16:20:59 CEST 2008

Nebylo by lepší nahradit zenerku tyristorem? A na pojistku bych se
vyflink - než zareaguje, tak už stejně stabilizátory shoří a zareaguje
pojistka na primáru.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |