LCD televize Xoro

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Září 15 16:06:04 CEST 2008

Jed to bohuzel jiz asi flame, a jsem rad ze se jej jiz nezucastnim. V noci
na par dni odjizdim.
Mam kvalitni LCD 32" a CRT Mitsubbishi 22".
Radeji sedim pred tim CRT. Neboli mne z nej vubec oci, coz se o tom LCD neda
rict, tedy pokud jej pouzivam jako monitor. Jako TV je to vpohode. Tam neni
problem a nekoukate na mala pismenka, pixely pri retusi atd.
Jindra Polivka
Videl bych to trochu jinak - za stejne penize bude LCD i ty fotky
ukazovat lepe nez stejne drahe CRT.

Nemuzete srovnavat CRT EIZO za 20kKc a LCD za 6kKc. Jinak v dnesni dobe
je kvalita CRT monitoru natolik strasna, ze bych se vubec neodvazil na
ne koukat - zaclo to uz pred cca 3 roky - kdy jsem si kupoval posledni
CRT (17" LG - ne uplnej srac) - ten obraz je proti LCD co ma  uplne silenej.

Momentalne uz zase hodne fotim a fotky upravuji na LCDcku od Belinea
(1680x1050) a jsem opravdu rad, ze ho mam - navic hodne fotaku prechazi
na pomer 3:2 a tak je to skoro idealni.

Radek Vicek