LCD televize Xoro

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Září 15 12:55:09 CEST 2008

Protoze rozmer Vasi nahravky DVD nebo fotky nemá fyzickyy rozmer LCD
monitoru. Perfektne totiz bude jen ve svem fyzickem rozliseni bez
interpolace. Body jsou u nej pevne dane.
Asi to nekdo rekne lepe.
Jindra Polivka

No, a ted jste rekl neco cim sem nechtel rozpoutat flame, ale kdyz uz se to
nakouslo:

Jak je mozne, ze na LCD, ktere se bere ze ma obecne horsi zobrazeni (hlavne
barvy) mnohem vice vynikaji chyby obrazu jako napr. komprese (kosticky)?
Podle me by to melo spis zanikat a tedy byt naopak - na CRT by ty chyby mely
byt videt vic, ale neni tomu tak. Vsiml sem si toho jak u DVD a divx/xvid,
ale i u fotek... Me spis pripadne ze CRT tak nejak vsechno trochu rozmazava
(ale rozmazava je spatne slovo, nevim jak to popsat). Proc to nastava?

JDrozd

---