Umela hmota? Teplo izolujuici? Obrabitelna? Levna?

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pondělí Září 15 11:32:29 CEST 2008

Hezký den,

Profíci používají na tepelné izolace polyuretan - dá se docela dobře obrábět
(řeže se pásovou, resp. drátovou pilou). Dělají z něj např. v PSP ve Vysokém
Mýtě. Řežou i zakázkově. Na první orientaci bych uvedl např.
http://www.pspizoterm.cz/cz/materialy.html

Radek (benedikt@lphard.cz)