LCD televize Xoro

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 15 09:30:59 CEST 2008

2008/9/15 Šula Miloš <sula@rps.cz>:
> Díky za radu,
> v obchodě jsem byl, ale v tom jediném větším co tu existuje mají LCD TV
> zřejmě připojeny přes analogový vstup takže byl obraz nekoukatelnejch na
> všech LCD a pak si vyberte :) Vypadalo to spíš jak obraz ze staré
> videokazety.

Já to porád řikám, pokud jde o obrazovky, tak je elektronka prostě
nenahraditelná ;-)

> Našel jsem na internetu ještě následující dle vaší rady s ohledem na cenu do
> max 10 000,- :
>
> http://www.kamennyobchod.cz/televizor-lg-22lg3000-lcd.html
>
> Myslíte, že tohle už může být koukatelné ?

Televize se kupuje tak, že si dojdete do elektra, podiváte se jak
ukazuje (případně i zkontrolujete vadný pixely), půjčíte si dálkáč,
něco si pomačkáte, a pak si ji necháte zabalit. To je ideální nákup.
Když vám totiž daj nějakou jinou zabalenou v krabici, tak může
ukazovat jinak, než ten samej typ vystavenej v regálu.

Druhá možnost je v elektru se podivat jak ukazuje, nechat si ji
předvést, půjčit dálkáč a pak si koupit tu samou přes internet ;) Což
je trochu nefér k tomu elektru, kde vám ji předvedli.

Jo a třetí možnost je koupit si něco naslepo přes internet a když
nebude vyhovovat, do 14 dnů vrátit bez udání důvodu - ale bude to holt
stát nějakou stovku za dopravu.

A jestli se vám nelíbí, že všechny televize v regále ukazujou mizerně,
protože jsou všechny na jedný analogový anténě přes x rozbočovačů -
zeptejte se prodavače, jestli by vám tam nepustil jinej signál, nejlíp
ten, co máte doma. Nebo aspoň stejnej druh (chytáte doma analog?
DVB-T? DVB-S? ...).

Pavel Kadečka.